Tröttast, tröttare, trött........

Igår var jag helt slut och trött!
Jag orkade inte göra så mycket annat än titta på tv:n och sitta vid datorn.
 
Tyvärr var jag så trött att jag somnade när jag tittade på damernas 3 mil i längdskidåkningen.
Däremot lyckades jag hålla mig vaken och se melodifestivalen.
 
Idag är jag också trött, men ändå liiiite piggare.
För idag har jag orkat duscha och klätt på mig.
Jag har diskat och plockat lite i köket.
Jag har fixat med lunchen.... som just nu står inne i ugnen... det blir ungstekt falukorv....
och till det blir det hemlagad mos... som Hasse får fixa till idag.
 
Om ca en timme är det ju herrarnas 5 mil i längdskidåkningen.
Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig vaken.. .hela loppet.
Men det återstår ju att se....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0