Barnvakt och fiske.....

På jobbet är det sig likt..... stressigt och rörigt.... och helt
jävla omöjligt att få och ha arbetsro....
 
På eftermiddagen var jag barnvakt åt fasters söti-pötisar.
Nellie hann jag se en snabbis innan hon gick upp på sitt rum.
Molly däremot hade jag sällskap av hela tiden.
Både hon och jag var trötta och sega, så vi höll på att slumra till vid soffan
när vi slötittade på tv:n.
Så för att piggna till lite så satte vi oss ner och ritade och tjålade.
 
Hasse har varit iväg och fiskat med min bror idag.
Dom åkte tidigt inatt/imorse... klockan 03.00.
När dom kom hem på sena eftermiddagen så hade Marko med sig tre fiskar
och Hasse hade med sig noll fiskar.
 
Kvällen hittills har varit väldigt lugn här hemma.
Hasse har sovit ett tag framför tv:n och Johanna och Mattias är
i Ludvika, hemma hos sin pappa.
Själv har jag tittat på en film och nu är jag här vid datorn och roar mig.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0