Cykeltur i det fina vädret......

På jobbet hade jag fullt upp.
Byggnadsarbetarna har också haft fullt upp idag.
Dom har väsnat ordentligt och dom har jobbat så dammet har yrt.
Ja, jag hade damm smak i munnen hela arbetsdagen.... mer eller mindre.
Måtte bygget bli klart snart!!!
 
Eftersom vi har haft en sån strålande fin dag idag med, så tog jag och Hasse
ut cyklarna på eftermiddagen och vi cyklade runt... här och där.... i ca 2.5 timme....
med ett stopp på cafét "Mitt i smeten" där vi fikade lite.
 
Det var så härligt att bara cykla runt..... och känna alla dessa olika dofter.....höra alla dessa ljud....
se och upptäcka något nytt....känna vinden och solen i ansiktet... och samtidigt träffa på lite
folk och bekanta som man inte har sett och/eller tjålat med på ett bra tag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0