Regn och lördagsgodis.......

 
Regn, regn och mera regn.
Det har regnat hela dagen idag.
 
På förmiddagen tänkte jag att det var ju ett perfekt väder för städning.
Men vädret är samtidigt väldigt tröttande (jag skyller på det idag).... så någon
städning har det inte blivit.... ännu.
Men jag ska göra ett litet ryck efter detta inlägg.... har jag i alla fall tänkt.
 
Efter lunchen idag, som idag var ungsrostade grönsaker med skinksnitsel i gräddsås,
var jag och Hasse hem till min bror på kaffe.
 
Innan vi åkte hem igen, så var vi till Shell......
 
 
 
 
.... med Nellie (ville ej vara med på kort) och Molly och handlade lördagsgodis.
 
Sen skjutsade vi hem söti-pötisarna och själva åkte vi hem till oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0