2:dra november.....

Herre jösses, vilket väder vi har haft idag!
Det är den 2:dra november och vi har haft sol och cirka +15 grader.
Helt otroligt!
 
På jobbet hade jag det väldigt stressigt och ännu mer stressigt.
 
Efter jobbet var jag till vårdcentralen.
Jag hade en jourtid, men idag hade jag tur och kom in nästan på en gång... jag
slapp vänta... som man annars brukar få göra när man har en jourtid.
 
Efter vårdcentralen åkte jag hem mot Sme´backen och till Ica.
Postade ett brev och handlade lite mat.
 
Sen kunde jag äntligen åka hem.... och då var klockan redan ca 14.30.
Då var det lite för sent för mig att sova.
Så jag har varit lite seg och trötter emellanåt, både på eftermiddagen och nu på kvällen.
 
Tidigare ikväll var jag på vävningen.
Jag har inte börjat väva något nytt ännu, utan vi håller på att sätta upp varpar i några av vävstolarna.
Så jag har varit med och fixat lite med det.
Och det är en hel del att göra innan man kan sätta sig och väva något!
 
Men nu är det dags för mig att sussa!
Natti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0