Första advent.....

Första advent, och det känns ingenstans.... för min del.
Tråkigt, men sant!
 
I år blev det ingen julskyltning/marknad för min del.
Jag hade varken lust eller ork till det.
Är så trötter igen!
 
På förmiddagen och vid lunchtid tittade jag och Hasse på skidåkningen.
Nu är ju världscupen igång igen.
Herrarnas skidåkning såg jag inte så mycket av....för jag slumrade till hela tiden... mot min vilja.
Men damernas lopp såg jag och jag tycker så synd om Heidi Weng (norskan) som
räknade fel och spurtade in i mål när det fortfarande var ett varv kvar att åka.....stackarn!
 
På eftermiddagen tog jag och Hasse fram adventspyntet, men ingen
adventskänsla infann sig hos mig av det heller.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar
på kaffe och skvaller.
 
Johanna kom ej hem i helgen, så jag fick "fira" hennes födelsedagen via telefonen.
Och det gick det med! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0