Loppisrunda i Borlänge.....

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Lönesystemet var stängt för uppgradering.
 
På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Borlänge på en spontan loppisrunda.
Vi började med ett besök på "Myrorna", men där hittade jag inget.
 
Sen åkte vi och hämtade upp Johanna, för hon ville med oss på loppisrundan.
 
Nästa ställe blev "Emmaus Second Hand", men där fanns det inget vi ville ha.
 
Sen blev det ett besök på "Ta Till Vara Second Hand" butik, men
vi hittade inget där heller.
 
Nästa ställe hette "Bazaren" och där hittade jag två grejer som jag köpte.
 
Sista stället vi besökte blev "Sussies Skattkista".
Där blev det inget inhandlat för min del, men Johanna köpte en sak.
 
Efter Sussies Skattkista var vi alla nöjda med loppisbesöken för den här gången.
Så vi skjutsade tillbaka Johanna till internatet och sen åkte jag och Hasse hem.
 
Sen har vi bara varit hemma.
 
Hasse mår lite bättre, men han har fortfarande ont i vissa lägen.
Stackarn!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0