Nåldyna.....

Började dagen med att känna mig som en nåldyna.
Jag var till vårdcentralen och skulle ta prover.... ja, lämna blodprover.
Men idag ville inte mina blodkärl samarbeta med sköterskan.
Hon hade väldiga problem med att hitta något kärl att sticka i.... så jag blev väl stucken
ca 6 gånger..... och hon fick använda 3 olika sorters nålar.... från den vanliga grova till
den allra finaste och tunnaste nålen.... innan hon till sist hittade ett kärl.
Till sist lyckades hon fylla provrören, i två olika omgångar.
 
Efter labbet åkte jag till jobbet och jobbade fram tills det var dags för mig att gå hem.
 
Hemma fixade jag iordning lunch och sen blev det en tupplur.
 
På eftermiddagen kom Johanna hem med sin bil.
Det är någon knas med den, så hon vill inte köra den.
 
Jag och Hasse skjutsade tillbaka Johanna till Borlänge och sen passade vi
på att vara in på Coop och handla lite.
 
Nu ska jag ner och titta på "Halv åtta hos mig".
Den här veckan är det ju folk från Ludvika som är med i programmet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0