Senare tid.....grrr.....

När arbetsdagen var över idag, så var det skönt att lämna kocko-nästet.
 
Efter jobbet var jag till Willys och handlade.
Och som vanligt så var det mycket folk där.
Det spelar ingen roll när på dygnet man är till Willys, så är det jämt mycket folk där.
 
På eftermiddagen sov jag en stund.
Precis när jag hade vaknat kom mina föräldrar förbi en sväng.
 
Mot kvällningen tog jag fram akvarellfärgerna och kladdade en stund.
Idag hade jag lite mer insperation än sist jag målade.
Hur som helst så var det väldigt rogivande att sitta och kladda fram något med färgerna.
Sen om det blev något bra och vettigt.... ja, det är ju en annan sak det.....
 
På torsdagar följer jag ju serien "100 code", som går på Kanal5
I vanliga fall har den börjat kl. 21.00, men sen förra torsdagen så visar dom
ett annat program kl. 21.00 och "100 code" har blivit flyttad till kl. 22.00.
Gissa om jag blev och är sur?!
 
När man ska jobba dagen efter så är det liiite för sent att titta på något program
som börjar kl. 22.00 och slutar en timme senare.
Tycker jag i alla fall.
Men, men.... nu är det som det är....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0