Testing, testing.....

 
Idag hämtade jag ut ett nytt paket från Testagram.
Det enda som inte är nytt för mig är Palmolives duschtvål med oliv doft.
Den har jag använt i flera år och jag är nöjd med den.
 
 
På jobbet hade jag fullt upp.
Efter jobbet fixade jag iordning lunchen och sen blev det lite återhämtnings-sömn för min del.
Vid 15-tiden kom Molly på besök.
Eller ja, hennes föräldrar skulle på ett ärende i Borlänge och behövde barnvakt åt Molly.
När Molly åkte hem var jag och Hasse till Ica.
Sen har vi bara varit här hemma och tidigare ikväll tittade vi på "Morden i Sandhamn".
Jag hade egentligen bestämt mig för att INTE börja följa en ny serie, men,men...
det blev så nu i alla fall.... och den var bra och spännande.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0