Lunch i Borlänge och en massa produkter......

Idag var jag först på jobbet och jobbade i lite mer än en timme.
Sen blev det lite hastigt och lustigt ett besök på kontoret i Borlänge...
i samma företag som jag jobbar åt.
Där fick jag en genomgång av schemaläggning och det som har med det att göra....
ja, hur man gör olika schemor och lägger in uppdrag i schemorna....osv....osv.
Så jag kommer att få lite nya och mer arbetsuppgifter.... om jag nu kommer ihåg
allt jag fick lära mig idag?.....
 
När jag var klar med besöket i Borlänge kontoret, ringde jag Johanna och frågade
om hon ville äta lunch med mig.
Det ville hon!
 
 
 
 
Lunchen var god!
När vi ätit färdigt lämnade vi IKEA..... ingen av oss var på humör för att gå runt på IKEA och titta.
 
 
 
 
Däremot stannade vi till på ett loppis som ligger nära Fornby folkhögskola.
Johanna hittade en hel del som hon "bara var tvungen" att handla....typ.
Själv köpte jag tre pyttesmå trägrisar....jättesöta... för 10:-.
Men dom glömde jag i Johannas påse, så dom fick jag inte med mig hem.....
 
Efter loppiset skjutsade jag tillbaka Johanna till internatet och sen åkte jag hem.
 
Var hemma en stund innan jag och Hasse var hem till brorsan och dom.
Jag skulle dit och hämta lite saker som jag hade köpt via Lina och Molly.
 
 
 
 
 
 
 
När vi var klara hos brorsan och dom åkte vi vidare till Ica för att hämta ut ett paket.....
 
 
 
 
Allt i paketet är nytt för mig.... så det ska bli spännande att testa dom.... och se
om det är något för mig/oss?......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Wow ännu mer arbetsuppgifter till dig. Hoppas att du mäktar med. 💜
Du måste berätta vad de där nya hjärformade Ryvitan smakar. Jag tycker mycket om Ryvita den där fiber rika.
Kramisar

Svar: Jag har inte smakat på Ryvitan ännu.Ja, det är lite si och så just nu vad det gäller mina arbetsuppgifter. Men förhoppningsvis blir det bättre snart.....
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-22 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0