Ännu en serie......

Igår började jag att titta på den nya tv-serien "Ängelby" på SVT1.
Vad jag tyckte om den?
Ja, jag vet inte, men jag ska titta nästa måndag igen... få se vad jag tycker då?.....
Det jag tycker nu i alla fall är att den verkar vara i samma stuk som serien "Jordskott"....
eller något åt det hållet..... typ.....
Sen var det ovant att se Mia Skäringer i en allvarlig roll, men jag tycker hon gjorde det bra.
 
 
Idag har jag jobbat... och det var full rulle i "Kocko-nästet"......
 
På eftermiddagen ringde Molly och bjöd oss på kaffe.
Så jag och Hasse var dit och fikade och tjålade en stund.
 
Sen senare på eftermiddagen var det dags för mig att besöka Helena, frissan.
Så skönt att få frisyren putsad och ansad.
Nu "klarar" jag mig i någon vecka igen.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag såg den också, den gjorde mig nyfiken.

Svar: :)
jagjaana.blogg.se

2015-09-29 @ 20:17:33
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0