Jag är sned.....

Jag har nyss tittat färdigt på den nya serien, "Modus".
Den var bra och spännande!
Även om man fick med sig många frågetecken.....
 
Idag har jag även varit till sjukgymnasten och fått behandling av den ena höften.
Jag blev även tejpad igen, från axlarna och ner mot skulderbladen....eller något sånt.
Sjukgymnasten försökte även få loss mina låsningar i bröstryggen.
Men nej....tre missade försök.... sen gav han upp.
Det sitter som berg sa han.
Jahapp.... då får jag väl vara sned ett tag till då.
 
Jag fick några övningar som jag ska göra... för det kan göra så att låsningarna
ger med sig..... om jag har tur.
Annars blir det till att besöka en kotknackare, men helst inte för jag tycker
det är lite obehagligt..... även om jag har varit hos flera stycken.... flera, flera gånger....
och allt har gått bra och kotknackarna har varit duktiga.
Men det hjälps inte.... jag tycker det är jobbigt och obehagligt när dom bänder,
trycker, knycker och vrider så det brakar, knakar och knäpper till i kroppen.
Huvva!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0