Marknad i Solvarbo......

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På förmiddagen åkte jag och Hasse till Solvarbo marknad.
Vi tänkte att vi åker dit tills dom öppnar, så kanske det inte är så mycket folk.
 
HA!!!
Många hundratals med oss hade tänkt likadant!
Och vissa måste ha varit där redan innan dom öppnade, eftersom vi mötte folk som var på väg
tillbaka till bilarna med fulla kassar.
 
Som sagt, det var mycket folk på marknaden.
Och tur med vädret hade vi.
Det var soligt och varmt.... ja, nästan för varmt att gå med jackan på.
 
Jag och Hasse gick runt och lullade bland stånden.
Vi lyckades hitta lite smått och gott som vi handlade med oss hem.
När vi hade gått igenom hela marknaden, så kände vi oss nöjda och åkte hem.
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna och hälsade på mina föräldrar.
 
Sen senare på eftermiddagen tog Johanna sin packning och åkte tillbaka till Borlänge.
 
Och snart är denna helg slut......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0