Molly som sminkös.......

 
 
 
 
Den här blomman fick jag idag av en på jobbet..... för att hon har fått åka med mig
till jobbet när hennes "ordinarie chaufför" har varit på semester.
Det var en trevlig överraskning.... och fin!
 
Mot kvällningen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom på kaffe.
Molly som är intresserad av smink, ville och fick sminka mig.
Jag fick rouge, flera färger ögonskugga, eyeliner, färg på ögonbrynen och läppglans.
Ungen är sju år och kunde en hel del om smink och sminkning....
Hon har lärt sig det genom att titta på olika filmer på Youtube.
 
På eftermiddagen kom Johanna hem, men henne hann vi inte se så mycket av.
Hon skulle nämligen ut med kompisar i Ludvika.
 
Kvällen har och är lugn här hemma.
Jag och Hasse har tittat på "Doobidoo" och "Skavlan"
 
Mattias är för ovanlighetens skull ute med kompisar i Ludvika.... istället för att sitta
hemma vid datorn och spela och Skypa med kompisarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0