Regn dagen lång......

Idag har det regnat heeeela dagen lång!
Och likadant väder har dom lovat tills imorgon med....
 
På jobbet var det fullt upp.
Jag började arbetsdagen med att städa och torka mitt skrivbord.
Igår hade dom hållt på med något innanför takplattorna, inne i kontoret,
så det hade ramlat ner en massa isolering.... som i sin tur låg överallt på skrivbordet.
Det var bara att torka allt så jag kunde börja att jobba med lönerna.
Idag var sista dagen att göra/registrera augusti månadens löner.
 
Efter arbetsdagen har jag bara varit hemma.
 
På eftermiddagen kom Johanna förbi här hemma.... i någon timme.
Hon skulle kolla på något viktigt brev som hon hade fått med postin och sen skulle hon även 
ta med sig lite saker till sitt rum på internatet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0