Skön promenad.......

Efter jobbet var jag tvungen att sova en stund.
Jag var så trött och slut.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse ut i det härliga, soliga och varma vädret
och tog oss en promenad.
 
 
 
 
Vi promenerade på denna skogsväg.
Där var det väldigt tyst och lugnt.... och det luktade höst i skogen....
 
 
 
 
 
 
 
Mycket olika sorters svampar fanns det i skogen.... och vissa var bauta stora.....
 
 
 
 
I den här skogen fanns det även ett paraply som stod lutad mot ett träd.....
 
 
 
 
 
 
 
Simon var ej hemma.....
 
 
 
 
 
Efter promenaden var vi förbi hemma hos mina föräldrar.
Min mamma behövde lite data support.
Sen blev det även kaffe och tjål runt köksbordet.
 
Nu väntar jag bara på att serien "Modus" ska börja, kl. 21.00.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0