Värk och beslutsångest......

På praktiken går det bra.
Igår och idag har jag bland annat målat olika sorters korgar i vitt.
Det är kul, tycker jag.
Men tyvärr tycker inte mina axlar om det, så idag har jag så ont i axlarna
och efter lunchen stannade jag hemma från "jobbet".... för jag hade även
en sån hemsk huvudvärk.
 
Idag skulle jag även dekorera en målad korg, men det gick inite.
Jag fick beslutsångest över vad jag skulle använda för något att dekorera korgen med.
"Ubbe" har ju såååååååååå himla mycket olika material att välja på..... så jag
blev alldeles "yr" idag och kunde inte bestämma mig för något.
Varje gång som jag trodde att jag hade bestämt mig för något, så såg jag något annat
som jag ville ha istället.... och så där höll det på.
Så jag blev så jävla trött på mig själv så jag lämnade pysselbordet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0