Julbord till lunchen.....

 
Idag, på lunchen, var vi till Gammelgården i Ludvika och åt julbord med jobbet.
 
Jag var lite tidig på plats, så medans jag väntade på mitt sällskap så gick jag runt
lite och försökte ta lite vinterbilder.
Men det blåste så jädrans kallt så jag höll på att förfrysa fingrarna av mig.....brrrr.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julbordet var helt okej och jag blev mätt.
Av det jag plockade på min tallrik så var Janssons frestelsen och räkomeletten godast.
Köttbullarna och skinkan blev en besvikelse....tyvärr.
 
Hur som helst så var det trevligt att äta julmat tillsammans med jobbet, men
samtidigt så skulle jag inte ha gråtit om jag hade missat det.... så att säga.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0