Smoothie challange........

Igår när jag kom hem från jobbet var Molly hemma hos oss.
Hasse var barnvakt åt henne medans Marko och Lina var till Borlänge.
 
Hasse och Molly satt vi köksbordet och berättade för mig att dom hade gjort smoothies.
Dom eller rättare sagt Molly, tyckte att jag också skulle smaka på deras smoothies.
För att göra historien kort så gjorde jag det och jag kan även tala om att Molly
har, trots sin låga ålder, ett riktigt pokerface.
 
Japp, jag blev totalt lurad!!!!
Och jag höll på att spy av att smaka på smoothiesen.
 
Det visade sig att Molly och Hasse hade gjort en "smoothie challange".
Molly har sett hur man gör detta på youtube.
Så hon övertygade Hasse om att dom skulle göra det med.
 
Dom hade skrivit smålappar med olika "konstiga" ingredienser på och så drog dom
varannan gång av lapparna och tillsatte just den ingrediensen som stod på lappen i deras egna smoothies.
Sen hade dom fått lov att smaka själva på deras smoothies.... med tesked.
 
Själv tog jag en klunk av smoothiesen och fick en "chock" av smaken som
bland annat bestod av ketchup....grillkrydda...kesella... med mera.
Fy fan va äckligt det var!!!!
 
Jag kan inte smälta att jag blev så totalt lurad av lilla Mollan-Bollan!!!
Rackar-unge!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hämnden är ljuv! ;)

Svar: Hahahhaaaaaaa....Japp, det är den! :)
jagjaana.blogg.se

2016-02-05 @ 20:29:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0