Tröttsam helg.....

Så var denna helg över.....
 
Helgen har gått i trötthetens tecken för mig och även för Hasse till en viss del.
Igår var jag så trötter så jag orkade inte göra något....inte ens duscha.
Jag försökte titta på tv;n, på olika program, men jag somnade/slumrade till
till det flesta av programmen..... hela dagen lång.....
 
Trots att jag har varit trött idag med + att jag har haft huvudvärk hela dagen...( haft
huvudvärk i flera dagar ) så var jag och Hasse iväg till Borlänge.
Vi var till Telia i Kupolen och köpte en ny mobil till mig.
Passade även på att besöka Apoteket och bunkra upp med lite olika mediciner
och kosttillskott.
 
Innan vi lämnade Kuplen var vi in på Ica och handlade lite fika och dricka som
vi tog med oss till Johanna och överraskade henne med ett besök.
 
Innan vi var hemma igen så stanande vi till vid brorsan och dom och drack kaffe.
Nellie var sjuk med bland annat feber och halsont.
Molly var också förkyld.
 
Många som är sjuka i influensan nu.... och sen går det ju även vinterkräksjuka.
Måtte man klara sig från båda!!!
Peppar, peppar.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0