Tv-helg.....

Helgen har snart nått till sin ända, och jag har inte fått så mycket gjort.
Inget ovanlgt nu för tiden.... tyävrr.
Jag har varken haft lust eller ork till något annat än VILA och SOVA.....
Tråkigt, men sant!
 
 
 
 
Jag och Hasse har tittat på olika program på tv:n.
Igår tittade vi bland annat på herrarnas femmilen....då jag somnade den sista milen
och såg inte målgången.
 
Idag har vi tittat på damernas tremilen och Johaug visade ännu en gång hur
jävla överlägsen hon är som skidåkare.
 
 
 
 
Vi tittade även på Melodifestivalen igår.
Jag hittade ingen favoritlåt, men kanske att det vinnande bidragen kan bli
bättre ju fler gånger man lyssnar på dom....kanske?....
 
Att Anna Books låt diskades gör inte så mycket, tycker jag.
För den var ingen bra och jag tycker inte att hon sjöng så bra heller....
 
 
 
 
Sen tittade vi på den nya Beck filmen, "Steinar".
Innan filmen började var jag/vi lite skeptiska till den nya rollfiguren.
Skulle Beck vara lika bra utan Gunvald?
 
Enligt min mening så, JA!
Jag tyckte Steinar var en bra karaktär och fyller igen "hålet" efter Gunvald med råge.
Jag gillar Steinar skarpt!
 
Tur att filmmakarna inte ville göra en "ny Gunvald", för det har nog inte varit lika bra.
Gunvald är Gunvald.... och Gunvald kan bara Mikael Persbrandt spela.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0