Värmande sol.......

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag på eftermiddagen var jag och Hasse ut och gick i det härliga vädret.
Vi var ner till sjön och kollade läget ute på isen.
Vi såg några som var längre ute på isen och några som var vid någon ö.
Själv höll jag mig efter strandkanten.... för jag har en jälva respekt för isar och jag
litar inte på isarna nu....
 
 
 
 
Som sagt, det var soligt och fint väder idag.
Och det märkets. Det var folk överallt.
Många som var ute på promenad.
Det var även en bandymatch på Heros.
 
Vi njöt av den värmade solen en stund, innan vi sen var förbi hemma hos
Hasse föräldar.
Vi var dit och grattade Hasse pappa som fyller år imorgon.
 
Vi var även förbi en snabbis hos brorsan och dom och kollade läget med
sjuklingarna.
 
Nu ikväll har jag, Johanna och Hasse tittat på "Mellon".
Jag tycker att kvällens deltävling var bra....ja, bäst hittills.
Jag tyckte om Mollys låt.
Johanna gillade Franz låt och Hasse gillade hårdrockarna bäst.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0