Lördagen....

På förmiddagen blev det en hastig och oplanerad tripp till Ludvika.
 
Sen hem och fixa iordning lunch och äta.
 
Sen blev det tv-tittande...."Tour de ski".
 
Senare på eftermiddagen, efter skidåkningen, var jag, Hasse och Johanna
hem till brorsan och dom och hälsade på.
 
När vi skulle hem var vi förbi på Ica, för ovanlighetens skull, och handlade.
Vi fick även med oss Molly hem.
 
 
 
 
Molly hjälpte Hasse med att frosta av frysen.
Det tycker hon är skoj.
 
 
 
 
Efter det att frysen var avfrostad och klar, så spelade jag, Hasse, Mattias och Molly
"Akrobat" spelet och "Loppan.
 
När Molly åkte hem vid 20-tiden började vi att titta på en film....jag,
Mattias och Hasse.
 
Och nu är det läggdags för min del.
Natti!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0