Bad, fika och en massa moln.....

Idag har jag, Hasse, brorsan och Molly varit ute på sjön i flera timmar.
Vi har badat, fikat, badat, fikat, badat och fikat.
 
Trots att parkeringen vid våran båtbrygga var proppfull och det stog
bilar överallt, så hade vi TUREN med oss och få en brygga... vilket
vi INTE hade räknat med eller ens drömt om och hoppats på.
Men "Persson bryggan" var tom och ledig så dit åkte vi.
Ibland ska man ha tur.... och det trots att sjön kryllade av båtar.
 
Det var skönt i vattnet och jävligt hett i solen... så jag sökte skugga hela tiden.
Matsäcken smakade ljuvligt, som vanligt när man är ute på sjön.
 
Idag roade jag mig även med att fotografera himlen med alla dessa olika varianter av moln....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0