En het dag....

Igår var det så himla varmt och kvaft, så jag hade fullt upp att orka med dagen.
Åskan mullrade hotfullt några gånger under dagens lopp, men mer än
så blev det inte.
 
 
 
 
Igår tog jag fram mina akvarellgrejer.
Jag har nog inte målat/kladdat på över ett år.... och det märktes.
Jag hade svårt att släppa loss penseln och skapa fritt....
Men jag kladdade lite ändå för att distrahera mig från den hemska värmen....
 
 
 
 
På kvällen, när det hade blivit liiiite svalare, plockade vi av de röda vinbären från våran buske.
Vi själva gör inget med bären, så morsan och farsan tog med dom hem för att koka saft.
 
 
När vi plockat färdigt med vinbären åkte jag, Hasse, Johanna och Mattias till
Storsand för ett kvällsdopp.
Det svalkade skönt och vi badade i ca en timme.
 
 
 
 
När vi åkte hem igen så hade solen nästan gått ner helt.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0