Hemma hos Tore och hans fina familj......

Igår, på eftermiddagen, kom vi på spontant att åka till Rättvik och
hälsa på Tore och hans familj.... jag, Hasse och Johanna.
Mattias ville ej med.... tråkigt nog.
 
Det märks på och efter vägarna att det är högsäsong på turister och semestrar.
Mycket bilar och diverse ekipage efter vägarna... och emellanåt blev det köbildningar.
 
Igår var Tore vaken nästa hela tiden som vi var där.
Roligt!
Då blev det mycket gosande och gullande med honom.
Vilket man inte kan få nog av.
 
Det är lite mer än två veckor som jag träffade Tore sist, och på den tiden har det
hänt mycket med  honom.
Det är ju helt otroligt vad fort det går med ett spädbarns utveckling!
 
När jag själv var mitt uppe i spädbarnsåldern med mina barn så var jag så inne
i det och hade fullt upp med allt runt omkring mig så jag hann inte riktigt reflektera hur mycket
och hur fort det egentligen går med ett spädbarns utveckling....
Sen kanske det är svårare att märka det när man är med barnet dygnet runt jämfört med
när man träffar ett barn lite då och då?.....
 
Ja, ja....hur som helst så fick Tore vara "fotomodell" igår och vi tog MASSOR med
bilder på honom.... och i vanligt ordning har jag svårt att välja ut några bilder.....
 
Vi hade det trevligt i Rättvik och det var roligt att både Gustav och Isabell
också var hemma så vi fick träffa dom med.
Dom är ju så söta och fina.... ja, det är hela familjen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0