Rättvik och Tores familj......

 
 
 
 
Igår var även barnen Gustav och Isabell hemma.
Det var så roligt att få träffa dom med.
 Dom är ju så gulliga!
 
 
 
 
 
 
Tore var trött heeeela tiden som vi var där.
Han sov nästan hela tiden....till och från.
Han hade magproblem så han vaknade till ofta och gnällde/grinade en tag innan han
sen somnade igen helt utmattad.
Stackarn!
 
 
 
 
 
 
 
Oavsett om Tore sov eller inte, så hade jag och Johanna... ja, vi turades om....
honom i famnen hela tiden.
Det är ju så mysigt med en liten bäbis i famnen.... när man samtidigt kan
snuffa på dom och känna på deras silkeslena hår och hud.
 
Fast nu märkte man att Tore har vuxit sen sist jag träffade honom.
Dels så blev det tungt åt armen när man höll i honom ett längre tag.
Men vad gör det?... när man inte får chansen till det så ofta....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett tips - ha med er ett ombyte när ni ska träffa spädbarn och gosa med dom i flera timmar.
Det ska jag försöka komma ihåg till nästa gång.
 
Igår hade jag oturen att Tore spydde på mig två gånger.
Tur att det inte luktar något av spyorna, men ändå, man känner sig lite ofräsch
när man vet att man har avtorkad bäbisspya på kläderna....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0