Plask i poolen och en liten utflykt.....

 
Idag kom Molly hem till oss badade i poolen.
Hon blev den förste att bada i poolen för i år.
Jag och Johanna satt och tittade på henne när hon yrde runt i poolen, dök för
glatta livet och plaskade så vattnet stänkte.
 
Idag har jag varit så där gastkramande trött...nästan hela dagen.
Det är så jävla jobbigt med denna trötthet!
 
För att jag ev. skulle bli liiite piggare så var jag och Hasse ut en sväng på kvällskvisten.
Först var vi ner till Prästa och udden där.
Där blåste det. Skönt tycker jag. Så länge vindarna inte är iskalla.
 
Sen åkte vi Barken runt med några avstickare efter vägen.
 
Jag upplever att jag blev lite piggare av våran utflykt, så länge det nu varar?.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0