Trötter i helgen.....

Helgen har varit lugn för min egen del.
Jag har mest varit hemma och varit trötter....
 
Men igår var jag en sväng till Ubbes Hörna.
Dels lämnade jag av en massa grejer som vi har sorterat bort i förrådet och
sen passade jag även på att dricka en kopp kaffe och tjåla lite med folket där inne.
 
Igår kväll kom Molly och hälsade på oss.
Hon, Nellie och brorsan hade varit till Parken Zoo i Eskilstuna tidigare på dagen.
Så hon berättade lite om den resan.
 
Idag har Johanna varit hemma hos sin pappa och bland annat träffat lilla Tore.
Gissa om jag har varit avundsjuk!?
 
Men jag hade tur!
Jag har också fått träffa Tore och resten av Martins familj....en snabbis.
 
Martins Emma har kört bilen mycket denna helg då dom även har varit till Stockholm.
Så hon kände av körningen i kroppen, så Johanna erbjöd sig att köra hem
Martins familj och bil och sen sova över där tills imorgon då hon tar tåget hem igen.
 
Så innan dom skulle åka mot Rättvik så var dom förbi här hemma så att Johanna
fick hämta lite grejer som hon behövde ha med sig.
 
Och då passade jag på att gosa med Tore och även hälsa på resten av familjen
som satt i bilen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0