Sol och skvaller......

 
 
De senaste dagarna har vi haft soligt väder och i tisdags och igår var det riktigt varmt i solen.
Ja, det var riktigt härligt vårväder.
 
Vissa tyckte det var sommar, för jag såg två små tjejer i ca 8 års ålder som bara hade på sig
sommarklänningar...... en hade en armlös klänning och den andra hade en axellös klänning.
 
Jag har varit på praktikplatsen och donat med prylhyllorna.
Jag möblera om lite bland alla dessa saker....
 
 
 
 
 
Idag har jag varit och hälsat på Teresa och skvallrat lite med henne.
Det var ett tag sen sist vi träffades.
 
Och tidigare ikväll kom Katja förbi här hemma och skvallrade lite med med mig och Hasse.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0