Händelserik dag.....

Nu börjar min praktiktid på Ubbes Hörna krympa.
Nu är det bara två dagar kvar....tyvärr.....suck....
Jag kommer att sakna Ubbes Hörna....personalen, kunderna och dagarna
som inte är den andra lik.....
 
Idag till exempel, mitt på blanka dagen, var det en som knivskar en annan
utanför Ubbes....eller alldeles brevid i alla fall.
 
Person som blev knivskuren hade höjt upp handen som skydd, så han
blev knivskuren i handen.
 
Ubbe försökte plåstra om personen, men det gick inte så bra... för det
blödde så mycket ur såret....som var djupt och rått så långt.
 
Men någon hade ringt 112, för både ambulansen och polisen kom... och
personen som var skadad blev omplåstrad av ambulanspersonalen och till
sist skjutsade polisen personen till vårdcentralen för bättre omplåstring.
 
Otäckt när folk går runt och har knivar på sig.
 
 
Mot kvällningen idag åkte jag och några till på tjejmiddag hemma hos Ubbe.
Det var trevligt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0