Tore i Rättvik.......

 
 
 
 
 
 
 
Idag på förmiddagen åkte jag, Hasse, Johanna och Mattias till Rättvik.
Vi skulle dit och hälsa på Martin och Emma och se lilla Tore för första gången.
 
Innan vi åkte hem till Martin med familj, så stannade vi till strax utanför Rättvik och
åt lunch.... som var gott.
 
 
 
 
Här är lilla Tore....som idag är 13 dagar gammal.
 
När vi kom fram till storebror Martin (ja, mina kids bror) så var lilla Tore vaken.
Åh, han var ju såååå liten!
Man glömmer ju bort hur små bäbisarna är i början ju.....
 
 
 
 
Faster Johanna och lilla Tore.
 
Tore fick byta famn många gånger mellan oss.... ja, mest mellan mig och Johanna.
Den enda som inte höll Tore i famnen var farbror Mattias.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När Tore hade fått mat och en torr blöja, och han var mätt och belåten, så
sov han resten av tiden som vi var där.

Tore är så sööööt och fiiiin!!!
Och han luktar så gott!!!
Och hela han är så mjuk och len!!!
Jag är kääääär!!!!
 
 
 
 
Stolta, men lite trötta föräldar....Martin och Emma.
Isabell och Gustav (Emmas barn) var tyvärr inte hemma så att vi även
fick träffa dom. Dom var hos deras pappa.
 
 
 
 
Martin med familj bodde fint till.
Dom bodde alldeles nära sjön Siljan.
 
Efter några timmar med god fika (Emma hade bakat).....och en massa tjål....
och efter ännu mer gull, gos och sniffande på dagens huvudperson, Tore,
så var det tyvärr dags för oss att lämna den fina familjen och åka hemöver.....
 
Ååååh, jag skulle ha kunnat setat med lilla Tore i famnen heeeela dagen lång....
och bara myst och sniffat på honom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0