Akvarell......

Igår kväll var jag iväg och målade akvarell.
Det är några från min gamla akvarellgrupp och några helt okända som har en
kompiscirkel i akvarellmålning.
 
Kompiscirkel i detta fall innebär att vi är en grupp som får låna en lokal
via ABF och cirkeln har ingen lärare och den är konstnadfri.
Gruppen träffas 6 gånger per termin och igår var det den 4:de gången, men för mig
var det första gången.
 
Alla hade någon bild med sig som dom målade av..... alla utom jag.
Jag tänkte inte på att jag skulle ha haft med mig något som jag kunde måla av.....
 
Men jag lyckades kladda ihop något ändå......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jättefint!! Vad duktig du är!!

Svar: Åh, tack ejmis!
jagjaana.blogg.se

2016-11-13 @ 18:51:46
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0