Som på ett löpande band.....

 

Nu är jag inne i ett flyt....INTE!!!
"Olyckorna"/problemen/motgångarna kommer som på ett löpande band just nu.
 
Imorse ringde min handläggare på Försäkringskassan.
Hon talade om för mig att från och med imorgon får jag ingen sjukpenning från FK....igen.
SUCK!!!
 
Så från och med imorgon ska jag jobba heltid....igen.
Jag måste jobba minst 90 dagar för att få en ny sjukpenningsperiod... igen.
 
Som vanligt så är det bara att gilla läget och ta en dag i taget... och hoppas på att
förfallet inte blir så stort och jobbigt....så att säga.
 
Men vem vet? kanske det funkar denna gång? att jobba heltid?
Mirakel händer ju lite då och då.... sägs det....
 
Min heltid skapar lite problem här på jobbet, just nu.
Jag har ju inget eget skrivbord och dator. Jag delar ju skrivbord med en som jobbar
halvtid (förmiddag).
Så få se vart jag ska ta vägen på förmiddagarna?
 
I och med min heltid så kommer jag även att få en motgång vad det gäller min träning på gymmet.
Tyvärr!!!
Som jag ser det just nu så finns det ingen möjlighet för mig att ta mig till gymmet
efter en hel arbetsdag.... det kommer inte att finnas någon ork, lust och energi till det....
Självklart så önskar jag att jag skulle orka ta mig till gymmet ändå.....för jag har ju
kommit igång med träningen igen......
Men vem vet hur läget kommer att vara längre fram?
 
Hur som haver så hoppas jag på det bästa för min egen del.... vad det gäller
allt och inget här i livet just nu.....
 
P:S Japp! Jag tycker lite synd om mig själv just nu.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0