Gó kli på gullungen!!!!!..............

 
Igår skjutsade vi Johanna till Rättvik.
Hon skulle dit i några dagar och vara barnvakt.
Eller ja.... vi erbjöd oss att skjutsa henne.... för då kunde ju jag och Hasse samtidigt
passa på att umgås med lilla charmtrollet Tore och hans föräldrar.
 
 
 
 
I vanlig ordning var Tore så glad och nöjd.
När vi kom dit så möttes vi av en leende och glad Tore och våran hjärtan dom bara smälte
av hans enorma charm.
 
Jag får sånt gó kli på honom!!!!!!
Gullungen!!!!!!
 
 
 
 
När Tore sov en stund på eftermiddagen, passade jag och Hasse på att åka och
titta på "Dalhalla". Ingen av oss har varit dit förut.
 
Det var stort, men tyvärr så såg vi ju inte "gropen" så som vi ville och hade hoppats på.
Det höga staketet runt "gropen" skymde ju en hel del.....
 
 
 
 
Och som vanligt får Tore mest uppmärksamhet och jag, Hasse och Johanna
konkurerar om Tores uppmärksamhet och att få gosa med honom.
 
 
 
 
Sen sist jag träffade Tore så hade han lärt sig en hel del saker (utvecklats).
Nu drog han sig fram på armbågarna när han låg på golvet... han roterade runt på golvet....
han hade lärt sig att göra "pruttljud".... med mera.
 
Det är så roligt att se Tores utveckling och framsteg.... man blir så glad varje gång
man upptäcker att han har lärt sig något nytt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0