Jobbet..... glasögonen......

 
 

Sitter just nu på jobbet och försöker smälta dagens inlärning av inköp.
Jag känner mig mest virrig och snurrig, men det är bara att nöta på så kanske
allt faller på sin plats....inom sin tid.... om jag har tur....
 
Idag ska jag även jobba lite längre, då vi har möte på jobbet och chefen ville
att jag skulle skriva ett protokoll på mötet.
 
 
 

Igår var jag till Synsam igen för att få hjälp med glasögonen.
Jag har känt hela tiden att det är något som stör och irriterar det vänstra ögat...ja, det
har känts som det är lite suddigt på ett ställe...eller nåt sånt.
 
Fick lite olika "förslag" på mitt problem....bland annat så tyckte hon på Synsam att jag
ev. skulle köpa dyrare glas då synfältet var bredare på dom.
Sa att jag har ju inte dom billigaste glasen och att det är ju inga fel/problem på det högra ögat.
 
Till sist så började hon på Synsam markera ut något på glasögonen och hon mätte och kollade.
Hon hämtade även en optiker för att titta på mina glasögon (när jag hade dom på mig).
Och till sist så konstaterade dom att det var fel på det vänstra glaset.... något satt på fel ställe...
 
Hmmm..... det är ju det jag har sagt hela tiden.... att något är inte som det ska.....
 
Hur som helst så skulle dom beställa ett nytt glas.
Så hoppas alla besvär och problem försvinner med det nya glaset... för jag har
inge större lust att springa hos Synsam hela tiden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0