"Kvinnliga veckan".....

 
Sitter här hemma och är så jävla less på den här "kvinnliga veckan".
 
Igår blev jag hemma från jobbet.
Dels för att jag kände att det var dags att dra i handbromsen igen och sen
för "den kvinnliga veckan" skull.
 
När jag får "den kvinnliga veckan" så är det bara att vara hemma som gäller.
Jag måste ha tillgång till toalett och en massa "kvinnliga-veckan-skydd" hela tiden.
 
Ja, jag blir som en fånge i mitt hem.
Jag kan och vill inte gå ut någonstans. Dels för att jag måste använda toaletten väldigt ofta
och sen för att jag känner mig inte bekväm, trygg och säker.....
 
Jag har alltid haft rikliga blödningar, men de här sista åren har det varit och är värre än värst.
Det är jätte jobbigt! Det är bläää!
 
Egentligen är det väl inte så konstigt att jag har blodbrist.... med tanke på min
rikliga "kvinnliga veckan".......
 
Måtte "eländet" snart ta slut!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0