Magin kom och gick......

Igår när jag kom hem från jobbet så var det vila som gällde för mig.
Satt mig i en av fåtöljerna, slötittade på något tv-program och så somnade jag.
 
När jag vaknade igen så måste något magiskt ha hänt med mig medans jag sov....
 
 
 

......för trots att jag inte kände mig riktigt pigg, så började jag med att städa i badrummet.
Jag kom på att jag skulle göra en sån där riktigt grundlig och ordentlig städning av hela badrummet....
på allt som finns där inne.... från golv till tak.
 
Jag började med att tömma skåpen, korgarna, lådorna och hyllorna.
Jag gick igenom allt som fanns i dom och kastade en hel massa saker och produkter.
Sen torkade jag av allt innan jag sorterade in dom igen.
Så nu är det ordning och reda i alla förvaringsutrymmen.....så länge det nu varar?....
 
Jag höll på med städningen och sorteringen i flera timmar och ändå så lyckades jag
inte bli klar.... inte på långa vägar.
Det tar ju sån tid när man ska vara petnoga.
 
Idag var magin helt borta!
Jag hade varken lust eller ork att fortsätta med städningen av badrummet.
Istället var jag hem till brorsan och dom på fika och en pratstund på eftermiddagen.
När jag skulle hem så följde Molly med mig hem en stund.
 
Här mot kvällningen tvingade jag mig själv att gå in i badrummet och fortsätta med städningen.
 Det blev lite gjort i alla fall, men det blev inte klart än.... men det hade jag inte trott heller.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag önskar att de där anfallen kom lite oftare...Kram!

Svar: Ja, jag med! Hahahaahahaaa....Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-10-20 @ 19:20:26
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0