Blod- och järnbrist........

 
Igår och idag har det inte blivit så mycket "utbildning" i inköp.... av olika anledningar.
Om jag tyckte att det var rena "grekiska" häromdagen, så tycker jag nu att det är
rena "grekiska-ryska-persiska-kinesiska"...... you name it!
Men tids nog så ska det väl klarna upp och kännas mindre rörigt..... hoppas jag i alla fall....
 
Idag har jag pratat med en läkare och han talade om för mig att jag har blodbrist och järnbrist....
En del av min trötthet och energi- och orkeslösheten kan beror på dessa brister.
Så nu ska jag äta järntabletter, 2 om dagen.
Sen om ca 6 veckor ska jag ta nya prover för att se om det har hänt något med järnnivån.
 
Sen ska jag även lämna "några mindre roliga prover" för att se så att jag inte har
några inre blödningar från mage/tarm.... som kan orsaka blodbristen....
 
Jaaah.... SUCK!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0