Glasögon.....

På jobbet håller jag på med inlärningen av inköp.
Det går sakta.... för det är så rörigt och så mycket....
Men det är bra att det går sakta, för då känns det lite mindre rörigt och jobbigt.... på något vis...
Fast ibland... eller rätt så ofta....så känns det som om jag aldrig kommer att få ihop det hela....
Ja, ja... det är bara att nöta på.
 
 
 
 
Idag hämtade jag ut mina glasögon.
Jag har bara använt dom här hemma... och det känns väl lite ovant och konstigt.
Men imorgon ska jag börja med att ha dom på mig jämt.
Få se hur det går och känns?
 
Idag kom Johanna hem från Rättvik.
Jag tycker det är skönt att ha henne hemma igen... om jag ska tänka, känna och vara egoistisk.
Och så länge hon bor hemma så kommer jag att göra det....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Snygga!!
Kram!

Svar: Tack ejmis! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-09-30 @ 22:18:02
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0