Idag och 6, 4 och 3 år sen.....

På Ubbes händer det saker hela tiden, på båda ställena.
Jag har fortfarande inte varit till den nya lokalen och tittat.
Jag hinner se den sen när det är dags att vara där istället.
 
 
 
 
Hämtade ut Testagrammet idag.
Den här månaden blir det nog mer varor testade än vissa andra månader.
Ja, i ärlighetens namn så smakar/testar jag inte allt som kommer i paketen.... av olika orsaker.
 
 
 
 
Så här såg kvällshimlen ut för några minuter sen.
Åh, det är så härligt att vi går mot ljusare tider....när kvällarna blir "längre" och ljusare.
 
 
 
 
För 6 år sen hade vi "påskknytis" på jobbet.
Vi var ett gäng som lånade konferansrummet och åt våran påsklunch där tillsammans.
Det var både trevligt och mysigt, men tyvärr så är det bara ett minne blott nu....
 
 
 
 
För 4 år sen var jag hos brorsan och dom.
Jag och Lina satt ute och njöt av det fina vädret och fikade.
Lina hade gjort en god ananaspaj som vi åt tillsammans med vaniljglass och en kopp kaffe.
Mmmm...det smakade så gott så!
 
 
 
 
För 3 år sen var jag och Hasse till Säters camping och hälsade på
våra vänner Anette och Henke.
Även då var det fint väder, så vi satt ute och umgicks och fikade.
Härligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0