Missade i år igen....på grund av basilusker.....

 
Jag är fortfarande krasslig....förkyld och lite febrig.
 
Så fort jag har gjort något eller försökt att göra något, nu under helgen, så har jag genast blivit sämre.
Så resten av denna dagen tänker jag bara vila och vila och vila.... och kanske
tycka lite synd om mig själv.....
 
Eftersom jag inte är kry så missade jag helgens, igår och idag,
"Hem Hus och Trädgårdsmässa" här i byn.
Tyvärr!!!
Jag hade gärna velat gå på den och ev. träffa Kalle Moraeus som var på mässan igår.
Kalle invigde mässan med att spela på sin fiol och sen lagade han mat ihop
med grillmästerkocken Per Ehrlund.
Idag ska Bosse Rappne och Göran Greider föreläsa på mässan.
 
- Suck...ja, ja....vad är väl en mässa på byn.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Krya på dig!

Svar: Tack! :)
jagjaana.blogg.se

2017-04-10 @ 14:01:23
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0