Kärt besök......

Idag har jag bland annat varit till Ubbes med lite mer bortrensade saker.
Lite vemodigt är det att göra av sig med vissa av saker, men samtidigt väldigt skönt.
Mer saker kommer att ryka inom sin tid!
 
 
 
 
Eftermiddagskaffet njöt vi av på Café Ankaret tillsammans med kulglass.
Jag tog min favoritsmak; pecannötkola.
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen fick vi långväga besök av min kära barndomskamrat
Marjo och hennes sambo Janne.
Åh, det var så roligt att ses!
Jag önskar att vi hade kunnat umgåtts i måååånga timmar och pratat ikapp
alla de åren som har gått sen vi sist träffades.
Jag hoppas att jag hinner träffa henne/dom igen innan dom åker hem igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0