Konstig sommar......

 
Semestern är slut!
Sommaren är på väg att ta slut!
Och DÅ är jag ut med båten på sjön, för första gången i år!
 
Vilken "konstig" sommar det har varit!
 
 
 
 
"Runda bryggan" var ledig så där "parkerade" vi.
 
 
 
 
När solen var framme så var den riktigt varmt.
Men när solen försvann bakom ett moln så blev det genast mycket svalare.
För min egen del så var det bara skönt med växlande molnighet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart hade vi med oss en matsäck, som smakade så himlans gott!
 
 
 
 
Det blåste en hel del ute på sjön.
Men så länge solen var framme så var det bara skönt, tyckte jag.
 
Den växlande molnigheten och blåsten (som kändes väldigt sval emellan åt)
gjorde så att varken jag eller Hasse badade.... även om vi var sugna att ta oss ett dopp.... flera gånger.
 
VA!?
Jag vet inte näääär det har hänt att jag INTE har badat när vi har varit ut med båten
sommartid!!!
Jag älskar att bada och låter inte 18-19 gradigt vatten hindra mig.
Men idag hände det!
 
Hmmm... verkligen en "konstig" sommar i år!.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0