En tur till Borlänge.....

Började denna dagen med ett pass på gymmet tillsammans
med Hasse och Helena.
 
På dan åkte jag, Hasse och mina föräldrar till Borlänge.
Vi var först till Erikshjälpens loppis.
Där blev det inga fynd gjorda.
 
Sen var jag till hjälpmedelscentralen och fick en ny mask till min snarkis.
Fick tidigare en ny mask per post, som jag bytte igår på snarkisen.
Men den var ingen bra. Den läckte hela natten lång....ordentligt.
Jag fick hjälp med att prova ut mask eftersom det var en helt ny modell på den.
Nu är det bara att hoppas att den nya masken fungerar som den ska.
 
Innan vi åkte hem från Borlänge var vi till Coop på Norra Backa och handlade.
 
När vi kom hem var vi till mina föräldrar och fikade.
 
Kvällen har jag tillbringat i lugnan ro här hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0