Hacke hackspett.....

 
Idag när jag satt och åt lunch och tittade ut genom köksfönstret, fick jag syn på
denna krabat i grannens äppelträd.....
 
 
 
 
......."Hacke hackspett"!
 
Det inte varje dag man ser en hackspett.
Ja, inte jag i alla fall, och än mindre genom att titta ut genom mitt köksfönster.
 
De är fina fåglar!
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Helena till gymmet.
 
Idag gick det inte så bra för mig.
När jag hade gjort halva mitt pass så blev jag att må dåligt.
Jag blev kallsvettig, yrslig och illamående.
Ja, det kändes som när jag får/har lågt blodsocker.
 
Jag satte mig i en fåtölj och letade i min ryggsäck efter något ätbart.... ifall jag
hade glömt av något där sen förut.
Det hade jag!
Jag hittade en stenhård bars i en av ryggsäckens fickor.
 
När jag hade ätit upp den stenhårda barsen så blev jag att må lite bättre.
Men jag vågade inte forsätta att gymma färdigt mitt pass.
 
Måtte det var första och sista gången som det blir så där!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0