Hemma igen......

På förmiddagen var jag, Hasse och Helena till gymmet.
Trots att jag i fredags var till sjukgymnasten, där jag bland annt fick lite råd på vad jag skulle
tänka på och vad jag skulle undvika att göra på gymmet, så fick jag idag mer ont i ryggen och höft.
SUCK!
Så tråkigt!!!
 
 
ÄNTLIGEN!!! är brorsan, Lina, Nellie och Molly hemma igen, sen igår kväll.
Dom har varit på semester i Thailand i två långa veckor.
Jag har saknat dom så!
 
Jag och Johanna var hem till brorsan och dom på sena eftermiddagen idag.
Åh, det var så skönt att se och träffa dom igen.
 
Dom hade haft det bra och dom såg så fräscha och pigga ut.
Det var roligt att höra vad dom hade gjort och vad dom tyckte om resan.
 
 
 
 
 
 
 
Nellie hade varit till en salong i Thailand och fått håret flätat.
Hon var så fin och cool i sina frisyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0