Onsdag till fredag.....

I onsdags var jag tillbaka på jobbet och jag gjorde lite ströjobb....suck.
 
 
 
 
Jag var även till Romme och hämtade Mattias som var där på friluftsdag med skolan.
 
 
 
 
 
Igår var jag och Hasse till Falun.
Jag skulle träffa en läkare på Bariatriska mottagningen.
Vi pratade bland annat om mitt dåliga resultat av GBP-operationen.
 
Den här läkaren trodde att mitt dåliga resultat berodde på mitt blodsocker.
Alla GBP-opererade får "sämre" blodsockerkurva än ej opererade.
Sen får vissa ännu sämre, som jag då.
Mitt blodsocker stiger och sjunker snabbt under dagens lopp... som dels gör att jag
blir trött och sen att jag blir dålig med yrsel, kallsvettningar, darrningar osv som
gör att jag måste äta något för att bli att må bättre.
 
Läkaren ville att jag skulle lämna en massa olika prover och sen ev. börja
 med en medicin som stabiliserar blodsockret....eller något åt det hållet.
 
 
 
 
När läkarbesöket var klart åkte jag och Hasse till resturangen Dalasalen och åt.
Vi kom dit ca 10 minuter innan lunchbuffén var slut... och det märktes.
Dels var det lite folk där och sen var nästan all mat slut.
Men vi lyckades skrapa ihop lite mat av det som fanns kvar.
 
 
 
 
På hemvägen stannade vi till vid Ica Maxi i Borlänge och handlade lite.
Där köpte vi bland annat dessa små chokladsemlor med Nutellagrädde.
Om dom var goda?
Jadå...det gick väl att äta. Men personligen hade jag önskat mer nutellasmak än vad det var.
Jag tycker de traditionella semlorna, med mandelmassa, är godast.... hittills.
 
 
Idag har jag också varit till jobbet och inte gjort ett skit!
Så jävla jobbigt och tråkigt!!!
 
Jag har även varit till gymmet med Hasse och Helena och kört ett pass.
Puuuh.... jobbigt, men ack så skönt efteråt.
Ja, förutom värken som blir värre....
 
 
 
 
Idag har fasters ena gullunge och söti-pöti varit här.
Vi var barnvakt åt henne medans hennes familj var till Borlänge och handlade
födelsedagspresenter åt henne.
 
Jag tror Molly hade lite långtråkigt, då både jag och Hasse var trötta och inte
orkade göra så mycket.
 
Nu ska jag i alla fall bänka mig framför tv:n och jag hoppas att jag håller mig vaken
ett tag... så jag kan se "På spåret" och "Skavlan".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0