Först gymmet, sen shopping.....

På jobbet blev det lite olika ströjobb gjort för min del.
Jakten på praktikplats pågår fortfarande.
Idag fick jag tag på en chef, men hon kunde ej prata med mig just då så hon bad
att få ringa upp mig igen..... vilket hon inte har gjort ännu.
Suck!
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Helena på Må Bättre.
Vi gjorde våra träningspass och vi hann även med en kopp kaffe i soffhörna.
 
Efter gymmet var vi hem och fräschade till oss.
Sen åkte jag, Hasse, Helena och Johanna till Borlänge....
för lite shopping.
 
 
 
 
Medans Hasse och Helena besökte olika affärer, som jag och Johanna inte var
intresserade av, så var vi istället på Myrorna och kollade runt.
Där fyndade vi fina barnkläder till Tore, Gustaf och Isabelle.
Vi fick 16 st plagg för 470:-.
 
Vi var även till Erikshjälpen som vi inte har varit till förut eftersom det är rätt
så nyöppnat. Men tyvärr hade dom stängt på måndagar.
Typiskt!
 
 
 
 
 
 
 
Fin solnedgång över Borlänge och hundratals kajor som flög i stora glungor
och "kraxade"..... eller vad det nu heter?....
 
 
 
 
 
 
 
När alla hade shoppat färdigt och fått det dom var ute efter, så var vi till Max
och åt hamburgare.
 
Sen var det bara att åka hem och när vi var hemma igen så var det redan kväller....
klockan var ca 19.30.
 
Jaaa-a... så var den här dagen gjord!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0